יום שישי, 18 במרץ 2011

Trinny and Susannah‏ -המשיח כבר פה!

ליידיז,
פורים!פורים!זה אמנם נשמע מתלהב אבל משום מה בשנים האחרונות די התעלמתי מהחג ולהתחפש בכלל..אבל השנה (אני עוד משכנעת את עצמי)אתחפש .מקוריות?לא הצד החזק שלי השנה.לקחתי תחפושת מחברה ,"וונדר וומן" אם אצליח לתעד אעלה  ותגיבו .
בכל מקרה לעניינים יותר חשובים.
צפיתם בפרק ה-1 של טריני וסוזנה??אם לא להשלים חומר ליידיז !
כמה טוב שיש נשים כאלה ויש רק שתיים כאלה בכל העולם.לא יעזור,יועצי תדמית,סטייליסטים טריני וסוזנה הן פשוט הכוהנות הגדולות ועם הצלחה אי אפשר להתווכח .בצרפת היו?היו.באוסטרליה היו?היו.והרשימה עוד ארוכה .אבל לדעתי ישראל זה הקצפת שבדובדבן שלהן..החוצפה הישראלית שלא בוחלים במילים משתלב מצוין עם הפנינים שיוצאות מפי טריניסוזנה, כך שזה ממש כמו כפפה ליד .
הגדולה שלהן זה החוצפה והסטירה שהן נותנות ללקוח/ה ולאחר מכן את הליטוף.ולדעתי צריך ביצים כדי לדבר עם ישראלים בצורה שהן מתבטאות, ותתפלאו אנחנו צריכים שיתנו לנו קצת בראש ושזה יוצא מפיהן ,רק הרווחנו!
התוכנית אמש קצת רצה לי מהר מידי ,אני אמנם מכירה את הקונספט שלהן מהתוכנית
אבל משום מה כאן העריכה הייתה נראת לי מהירה מדי!ציפיתי לקצת יותר התייחסות ללמה בעצם אסור לך ללבוש מה שאת לובשת כי אם את כבר קוראת למישהי "זונה" כדאי שתתני לה אבחון על גופה ולמה בעצם יש דברים שיכולים להחמיא לה יותר.
בגדול,תוכנית גדולה נהנתי מכל רגע לראות אותן מבקרות את אופי האישה הישראלית והכל כ"כ נכון.מצחיק כמה שזה עצוב.
אני יכולה לכתוב על טריניסוזנה כ"כ הרבה ,על מהפכים שעשו בעולם על שהפשיטו אומה שלמה ועמדו עירומות כביום היוולדם ,על שרצו עם תחתונים וחזיה ברחבי לונדון ועל עוד הרבה מהנשים המטורפות ,אמיצות,אלוהיות פשוט.
בכל מקרה,כדאי שתעקבו אחר התוכנית ותפנימו את מה שהן מראות/מלמדות ואין ספק שיש המון מהפסיכולוגיה לחפור בתוכנו ,למה בעצם אני לא לובשת מה שבא לי?למה אני לא אמיצה מספיק ללכת רחובות ת"א
עם הופעה מ gossip girl לדוגמא.

ליידיז,הגיע הזמן שאופנה תהיה גם במדינתנו ונשרוף את הטייץ,גופיה ,קרוקס ,וכל מה שנוח אבל מזה לא אופנתי!
נוח שיהיה בבית רגל על רגל על ספה עם פיג'מה מרוחה בכתמים ,אין בעיה אבל בחוץ תהיי ליידי ,שיקית,וכנה עם עצמך!הפנמתם?כי אני מתחילה ...

ליידיז,
חג שמח תשתו עד לא ידע אבל תזכרו שגם שאתן שיכורות שזה יהיה בסטייל.
נשיקות (או בצרפת)ביזו ביזו




סתם שתראו איזה מטורפות ומדליקות הן

טריני מדגימה על סוזנה
האם את /ה יית מסכימ/ה?

                                                      כמה אמיצות הן
                                                         צלוליט זאת לא מילה גסה!





כל מילה מיותרת...







יפות!אמיצות!מזל שיש אותן להראות לנו כמה אנחנו יכולות להיות יפות בלי לפחד!!!

























































































2 תגובות:

  1. ! until now its your best article
    Hope you keep writing and engage in the fashion biz,I expect a great future for you in this profession.
    New York fan

    השבמחק