יום שני, 21 במרץ 2011

הבטחתי ולכן אקיים

פורים כבר מאחורינו אבל הנצנצים ששמתי על פניי מסרבים לרדת גם יומיים אחרי החגיגה..
אני חייבת להקדיש את הפוסט הזה לבן זוגה של אחותי נווה, שהסב את תשומת לבי לכתיבתי בלשון נקבה בלבד, דבר שפגע בו קשות .אז מהיום אני פשוט  אציין, "המאמר נכתב בלשון נקבה אך מופנה לשני המינים..." או שפשוט לא אכתוב יותר ליידיז או שאוסיף ג'נטלמן,אתאפס על עצמי כבר.
נחזור לערב פורים,
על הלך הרוח והחדרת מוטביציה להתחפש, הייתה אחראית אחותי אורטל המכונה טולי .
על איפור וסטיילינג היה אחראי אבי יעקב המכונה ג'ייקוב שהתגלה כמאפר על וזה בזכות היותו צייר על!
אין ספק שפורים בביתנו תמיד היה עניין רציני אך עם הזמן  זנחתי וויתרתי על התענוג לחכות 3 שעות בחנויות תחפושות או לעבור סלקציה בכניסה לחנות.
אחותי התחפשה לברבור שחור מהסרט black swan אם טרם ראיתם ,מומלץ בחום!
אני החלטתי לוותר על וונדר וומן ולהתחפש לאומה ת'ורמן מספרות זולה אבל בגרסה שלי..





האומן אבוש ג'ייקוב בפעולה

ברמלינה יפה שראיתי



תחפושות מקוריות שטרם ראיתי יתקבלו בברכה,
צ'או חברים וחג שמח ומבדח לכווולם.

תגובה 1:

  1. הרסת אותי!
    הבילוי היה אדיר כי באתם...
    היה חג מושלם!

    השבמחק