יום שלישי, 22 במרץ 2011

אביב הגיע והאופנה איתו

אפשר להוריד את הפרוות,המעילים,הצעיפים,הכפפות ,הכובעים גרבי הצמר ו..ו..מה עוד שכחתי?אההה ברור כל הרשימה  הלא מציאותית בכלל לאקלים הארצישראלי שלנו ,אבל על מנת שנוכל לברך את בוא  האביב צריך להתייחס גם לאירופה ,ושם כולם כבר מרוצים לא רק מקרני השמש המבצבצים אלא כי הצבעים חזרו ובגדול!
אחרי מעקבים על הטרנדים החמים של אביב/קיץ 2011 אני יותר ממאושרת לבשר לכם ליידיז &ג'נטלמן הכל חוזר והכל מותר .
שילובים בין שנות ה50-60 שילובי תחרות  ברוך וברומנטיקה ,נגיעות שנות ה-70 עם הדפסי ענק וצבעים משוגעים וקופצניים ,חצאיות מידי,מיני מכנסיים בגזרה גבוהה  כל זה ועוד חוזר ובענק .אני פונה לכוווולם בבקשה גדולה,לומר תודה לצבעי האפור שליוו אתכם וכמו כן לגווני השחור והלבן לעשות להם פינה במדף העליון ולפנות מקום לצבעים מלאי חיים ,כייפים ושמחים שימלאו את רחובות ישראל.
למה רק באירופה וארה"ב הם מספיק אמיצים להתלבש במיטב האופנה ורק במדינתנו נכנעים לגופיה עם טייץ או נעלי קרוקס וחשוב לציין שהעם היפה נמצא כאן ואם כוהנות האופנה טריני וסוזנה אמרו שאנחנו העם היפה ביותר אז מי אני שאחלוק?!!
בכל מקרה עם יפה שכמונו, אתם מתבקשים להצדיק את המחמאה ולהתחיל להעיז ולא לפחד מצבעים ,מספיק שאנחנו מפגרים בצו האופנה בכמה שנים (למרות שתודה לאל אנחנו כבר לא זוחלים אלא צועדים ..)אז תקחו כמה מהדוגמאות שלפניכם ועשו כאוות נפשם ,שלבו בין ורוד לאדום ,נשמע מזעזע? מיד תשפטו.
שאני אומרת לא לפחד מצבעים אני מתכוונת כמובן גם לגברים והם לא חייבים להיות מהקהילה כדי להתלבש בסטייל אז ג'נטלמן דאגתי להראות גם לכם מנפלאות האופנה וחוסר שיעמום  2011.
טרנד השיער הצפוי ל2011 מתבטא בתסרוקות של שיער גלי שיצור הרגשה של שיער טבעי אך מסודר
האיפור צריך להיות נקי ומאופק לאחר וצבעי הבגדים נועזים יש ליצור איזון בין הלבוש לאיפור שלא יראה מצועצע מדי.













מכנסיים גבוהים מהממים שוב במחווה לפדלפון
שחוזר ואני חולה חולה על הרטרו הזה
וגם על המעצבת שנחשבת לשם דבר בהוליווד Monique Lhuillier

כמובן שמלה לבנה לברכת האביב ותחילת עונת החתונות של מקס אזריה

אוהבת ביותר את השמלה השיק/אלגנט מבד המשי/סאטן של Cynthia Rowley

חצאית מידי שהשתלבה יפה בת"א ,לשמחתי.
של Tory Burch






הדפסי ה-70'



אוברול  בכחול /סגול מחשמל


אוברול הורס מזכיר את הפדלפון של פעם בשיק של  האופנה העכשווית


ג'יזל הנחמדה ,מתוך קטלוג H.M 2011
שמלה קלילה לפסח?!

ג'נטלמן,הכניסו למלתחתכם מכנסיים בצבע שלא ניסיתם מעולם

ורוד ואדום זוכרים?





שמלת תחרה של D&G

  

4 תגובות:

  1. חברה שלי התותחית.....
    לייק גדול....ומלא נשיקות..מרינה

    השבמחק
  2. חברה שלי יפית האחת והיחידה,כוהנת האופנה האישית שלי,חייבת סיבוב שופינג איתך ומהר!!!
    מיטלי..

    השבמחק
  3. אנונימי ולא אנונימי בכלל..
    אז כחול או סגול?
    או שבעצם או סגול או כחול?
    שרק תצליחי מותק!!!

    נוה

    השבמחק
  4. נראה לי שחלק נכבד מהעיצובים האלה לא יתאימו למישהי שהיא קצת פחות "קולבית".
    חלק ממה שטריני וסוזנה מלמדות זה לשים לב לבד ולפרופורציות שלך כשקונים בגדים.
    אגב, זה לא רק קרוקס וטייץ עם כתמי אקונומיקה ברחוב, לאחרונה אני רואה יותר ויותר שאפילו בסדרות ישראליות לא נותנים דגש על סטיילינג.

    השבמחק