יום שני, 28 בפברואר 2011

אוסקר -מצ'עמם!מצ'עמם!

אתמול ניסיתי להחזיק את עצמי ולראות את טקס פרסי האקדמיה או בשם שאנחנו כ"כ אוהבים ,טקס האוסקר.
התאמצתי להחזיק את העיניים פקוחות מעוד אינפורמציה מיותרת על אורך השטיח,הצבע ,ההכנות של הבמה,הבעיות הטכניות וכל האינפורמציה המיותרת שיכולתם לדמיין הייתה שם.חוץ ההכוכבים ,כל המיותרים קיבלו את זמן המסך שלהם.
לצערי לא החזקתי ונרדמתי כ10 דק' לפני שהתחיל הטקס  ,ממש מבאס אבל בכל זאת 2:00 בלילה שלפני יום עבודה מפרך במכירת כרטיסים לילד ביבר המעצבן (אם אתה לא שם אתה לא קיים כאילו דה..)וניסיתי באמת שניסיתי לשרוד ...
אז ניגש לעניין ,
אחרי שהגאווה הישראלית ,מיס פורטמן זכתה בשחקנית הטובה ביותר בסרט ברבור שחור.יש מישהוא שטרם ראה?!
לא הלאה אתכם בתוכן הסרט ,לכו תראו או תקראו בעיתון.מותחן פסכילוגי ,מעט אימה,דרמה בקיצור , (כמו שאומר שאולי,) "מרתק" ואין צל של ספק שהאוסקר היה שייך לה ורק לה .
השאלה אם היא מודעת לעובדה שהיא מייצגת את ישראל כמו שכולם דואגים להגיד.(מעניין אם היא לא הייתה זוכה האם היא הייתה עדיין יקירתנו?)
אני אף פעם לא יודעת אם אני חופרת כי יש לי כ"כ הרבה על מה לכתוב אבל  אם זה באמת טומאץ',דפדפו,ורדו לתמונות .
בכל מקרה,הטקס היה מצ'עמם אן התאווי וג'ימס פרנקו הנחו מה שנראה שאן התאווי מתאמצת מאד מאד לספק את הסחורה  ופרנקו נשרך מאחור כאילו עושה טובה ,תנו לי אם לא בא לא לעמוד על הבמה מול האלי ברי, הנחמדה.
כמובן שהיו פרסים נוספים גם לסרט "נאום המלך" סרט באמת מהמם (גם אותו לא ראיתם,?!)שהזוכה היה מר פירת קולין
שזכור לנו מ"יומנה של ברידג'יט ג'ונס" (ליידיז את זה ראיתן כן,?)שכובש אותי במבטא הבריטי והאלגנטיות הג'נטלמנית שהגברים הישראלים לא יאמצו לעולם..
אז אחרי שנגענו בדברים החשובים נעבור ליותר ,הרבה יותר חשובים וזה מי לבשה מה מי מו .כמובן שאני לא אטריד אתכם
בכל מי שלבשה מה כי היו גם ממש משעממות ,אבל אני אשתף אתכם בבחירה שלי למתלבשות הטובות ביותר ,הגרועות ביותר ואשמח שתגיבו מי אהבתם יותר ,מי פחות ובכלל.


אז נתחיל במאכזבות

מישל ווליאמס בשאנל..
די !בא לי לראות אותה בשמלה סקסית עם צבע חי יותר
וממש נמאס לראות את המבט המיוסר/מתוקי שלה
היא צעירה וסקסית יאללה קומי כבר!

פורטמן ב Rodarte בסגול עם נטייה לבורדו  מתוקה. מתוקה . אבל מצ'עמם מצ'עמם
מזכיר לי  את דודה שלי בבת מצווה שלי
בכל זאת מיס פורטמן, זכית באוסקר!

מיס האדסון בורסאצ'ה
כמו שנאמר:אוייויויויויו ממש נפילה אם לא התרסקות!
רזתה כ"כ יפה  כמעט נראת מהמם אבל למה הקולר הפרחי הזה עם האדום הזול
במילה אחת: א כ ז ב ה


ולמשובחות שלי ,  ואתחיל עם הדיווה שלי שמבחינתי הייתה הכי מהממת עם לא ה..
  קבלו את מיס פלורנס וולש (זוכרים ?)
פלורנס וולש בשמלה יפייפיה של ולנטינו
הפליסה,התחרה ,הקפלים הצבע שיער הכ"כ נכון ומתאים לשמלת השמנת,קרם,בז'
אני רוצה כזאת אצלי בארון
אפילו כשמלת כלה!

קייט בלאנשט בג'יבנשי
רק היא יכולה להראות ככה בשמלה כזאת מרשימה
האצילות נשפכת ממנה והפנינים המעטרים את מסגרת השמלה מרהיבים
מטורפת עליה
כאמנית

מילה קוניס בשמלה של אלי סאאב מלאת הפתעות
עם חתכים .אלכסונים.בד נשפך ותחרה בסגול לילך
אולי שחקנית היא לא,אבל נראת טוב אין מה להגיד..
הצבע יושב עליה בול!
                                                            
ונסיים בזית שבמרטיני ,בדובדבן של הקצפת או מה שתרצו
מיס האלי ברי שהפנימה את כל מה שיעצו לה לאור הפאדיחות שעשתה בטקסים לאחרונה
(השמלת בייבידול האחרונה אם אתם ראיתם ,מזעזעת)
סופסוף היא מראה לכולם מאיפה הדג ..
קלאסית מתמיד .כמלכה המנופפת לעמה
עם שמלה של Marchesa   ממש  העולם בכף ידה!
ככה נראת שחקנית הוליווד אמיתית



אז ליידיז &ג'נטלמן  שיהיה המשך שבוע נפלא לכולם מלא באוסקרים לכל אחת ואחד מכם!!
יאללה ביי

3 תגובות:

  1. מעולה, אהבתי את הטעם שלך ואת הכתוב בכלל, תמשיכי לעדכן כל הזמן !!!!!!

    השבמחק
  2. אני לא מבינה מה זאת הקטילה הזו של מישל וויליאמס. קודם כל, היא שחקנית מהטובות שיש כיום בהוליווד. ב. היא היתה לבושה מדהים והשיער שלה היה מושלם - אז לא היה סטרפלס, אז מה?

    השבמחק