יום שני, 21 בפברואר 2011

עיצוב תדמית לשותפתי ללימודים מרינה

אפשר להגיד שמאז שהתחלתי ללמוד במרכז לעיצוב תדמית וסטיילינג של אורלי-שי אני מרגישה שחיי חזרו להיות מוארים יותר ,צבעוניים יותר וכייפים יותר.
הלימודים משלבים מעט היסטוריה שהתוכן הוא השפעות האופנה מהעת התיקה ועד היום ,מה שאומר ליידיז,לא לזרוק בגדים ,הכל חוזר ובגדול!! אין יותר נדיבה ממני בתרומות ארגזי בגדים שאני מנפה מארוני על בסיס חודשי אבל עדיין יש בגדים ששווה לשמור!דוגמא קטנה מאז ועד היום,שימו לב להשפעות תלבושות יוון במסלולי השטיח האדום ,השמלות הלבנות הנשפכות,הקשתות .ממצרים כל הענקי צוואר מחוברים לשמלות וכ'ו.
במסגרת הלימודים אנחנו מדמים מסע קניות עם לקוחה (בת זוג ללימודים )ובונים לוק שונה עם הכנה מוכנת מראש כגון:מה סגנון הלקוחה,איזה צבעים היא אוהבת או מה לא הייתה לובשת לעולם וכמו כן גזרות ואפשרות לתת ללקוחה להעיז יותר מבעבר.





לקחתי את מרינה היקרה שמבחינת הסטייל שלה אין לי שום בעיה איתו،היא חובבת גءנסים
מושבעת והטישרט זה חברה הטוב ביותר .לכן רציתי לראות אותה במראה רך יותר ،סקסי ،נועז .כמו שאתם רואים היא מושלמת כך שהיה לי הכי כיף בעולם להלביש אותה.כמו הברבי שמעולם לא הייתה לי.

6 תגובות:

  1. מתי אפשר לשכור את שירותייך המקצועיים????
    מהמם, צבעוני מעורר קנאה.. רואים שהושקעה מחשבה.

    אצלי היית מקבלת 100 :)

    השבמחק
  2. נ.ב לגבי הקרוקס... ואם דרכתי על קוץ?!

    השבמחק
  3. גברת יפה ההורסת משהו משהו את,כייפית קלילה עם טוב טוב ,צופה לך גדולות.ענבל בוביסאן

    השבמחק
  4. אה ו... ברור אני בעד שריפת ענק של כל הקרוקס בעולם!

    שלך בובי סאן.

    השבמחק
  5. ליידיז,זאת רק ההתחלה וכל אחת ואחת מכאן תעבור בידיי!!הכינו את הארון

    השבמחק